A közelmúltban nyitotta meg szlovákiai első szlovákiai márkaboltját a Hollóházi Porcelán Zrt. Amennyiben a piac sikeres lesz, elképzelhető, hogy más országokba is bevonulnak - írja a Világgazdaság.
Pálfi József, a vállalat vezérigazgatója szerint azért nyitottak új lehetőségek felé, mert a belföldi kereslet drámai mértékben csökkent. Jelenleg a szlovákiaihoz hasonló viszonteladási partnert keresnek Ukrajnában is.
Szlovákiában a komáromi márkabolton kívül az idei év végéig egy 30-40 viszonteladóból álló értékesítési hálózatot terveznek kiépíteni.
A Hollóházi jelenleg termékei közel 10 százalékát exportálja, a legnagyobb partnere a skandináv légitársaság. Az új piacok felfedezése mellett egyébiránt a belföldi kereslet fellendítése érdekében felmerült a Zsolnay manufaktúrával való egyesülés is.
Az együttműködés a Herendire nem terjedne ki, mivel az a manufaktúra a porcelánok luxuskategóriájának számít, a Hollóházi és a Zsolnay pedig azonos osztályt képvisel, és a célpiacuk is majdnem megegyezik.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.