Az Alföld és Tisza-tó régió évek óta következetesen, kampányokkal igyekszik meg- illetve visszahódítani a keletnémet tartományok turistáit. A Balaton iránt viszont Ausztriából is nagy az érdeklődés.
Az Alföld és Tisza-tó régió fő vonzereje a kedvező ár/érték arányú egészségturizmus, tipikus magyar pusztai környezetbe ágyazva. A Magyar Turizmus Zrt. németországi külképviselete és az Alföld nagyrégió együttműködésének köszönhetően egy Puszta-microsite indult január elsején a www.ungarn-tourismus.de honlapon, mely aktuális szolgáltatói ajánlatokat és kiemelt rendezvényeket tartalmaz.
A régió kolbász- és pálinkakóstoltatással, filmvetítésekkel, magyar tánccal és turisztikai ajánlatokkal mutatkozik be a drezdai Kulturpalastban január 28-án, majd kiemelt régióként a Dresdner Reisemarkt turisztikai kiállításon, január 29-31. között, ahol Magyarország partnerország. A bemutatkozások sora hirdetésekkel és további megjelenésekkel folytatódik a tavasz folyamán.
A Balaton 2010-ben is keresett Ausztriában
A janurár második hetén megrendezett bécsi Utazás Kiállítás szakmai- és nagyközönségi vásáron konkrét és élénk érdeklődés mutatkozott a magyar, ezen belül is a balatoni ajánlatok iránt. A wellness-szolgáltatások és wellness-ajánlatok voltak a legkeresettebbek, joggal bízhatunk tehát abban, hogy az osztrák beutazó forgalom 2010-ben is, a tavalyi számokkal összhangban emelkedni fog.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A KSH 2009. I-XI. havi statisztikai adatai is a kedvező tendenciát támasztják alá: 6,5 %-kal több osztrák vendég látogatott a Balaton régióba tavaly, mint 2008 azonos időszakában. Ezzel párhuzamosan a vendégéjszakák száma is nőtt mintegy 4,2 %-kal.
A Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatóságának 2010. évi marketingtervében, illetve az abban foglalt külpiaci tevékenységben is jelentős szerepet kap az ausztriai marketingkommunikáció - szoros együttműködésben a Zrt. ausztriai külképviseletével. A kiemelt küldőpiacként meghatározott országban a kommunikáció középpontjába idén az egészségturizmus, valamint a bor és gasztronómiai termékek kerülnek, a fő üzenet pedig hangsúlyozza a földrajzi közelséget, a magyarok vendégszeretetét, a kiváló adottságokat, valamint azt, hogy megéri Magyarországon, ezen belül is a Balatonnál pihenni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.