Jól indul az év hazánk számára Kínában. Ezúttal az ország egyik legnagyobb példányszámban megjelenő utazási magazinjában a World Traveller Magazine januári hasábjain jelent meg Magyarországról turisztikai ajánló hat oldalas terjedelemben.
A cikk egy pároknak szóló úti célokat ajánló rovatban szerepel, és különlegessége, hogy részben szakítva az általános imázs témákkal, a fürdők mellett magyarországi siklóernyőzésre alkalmas helyeket is bemutat, ezzel is segítve a Magyar Turizmus Zrt. kínai külképviseletének azt a törekvését, amelynek során szeretné elérni, hogy hazánk fiatalos, dinamikusabb arcát is megismerje a kínai utazóközönség.
A lap havi 280.000 példányszámban jelenik meg, a cikkek gazdagon illusztráltak és mindegyikük végén tippeket kap az olvasó az adott hely látványosságaihoz. A szerző az MT Zrt. meghívására már többször járt hazánkban.
Ez a cikk az egyik korábbi látogatás legújabb eredménye. A KSH legfrissebb adatai szerint a 2009. január-novemberi időszakban 36.000 kínai vendég 12%-kal több, összesen 66.300 vendégéjszakát töltött el a hazai kereskedelmi szálláshelyeken az előző év azonos időszakához viszonyítva.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.