Hamarosan megérkezik Magyarországra az újgenerációs Swift és a Vitula is, amivel párhuzamosan több Suzukitól is könnyes búcsút kell vennünk.
A Suzukinak a magyar autópiac 2009-ben tapasztalt mélyrepülése ellenére is sikerült megőriznie piacelsőségét a személygépjárművek értékesítésében, 8112 forgalomba helyezett gépjárművel.
Nem csupán a 2009-es évet nyerte meg belföldön a Suzuki, de 13 egymást követő évben sikerült megtartania piacvezető helyét. A személygépkocsi-értékesítésben elért 13,48%-os piacrésszel a tavalyi évben a Suzuki ismét megelőzte versenytársait.
Az átlagosnál valamivel nagyobb értékesítési zuhanás annak köszönhető, hogy a válság hatására inkább az alacsonyabb kategóriájú autók kereslete csökkent. Emellett az sem kedvez a Suzukinak, hogy a személygépkocsi eladási számokat a kishaszongépjármű forgalomnál jobban sújtotta a válság. Utóbbi kategóriában "csupán" 50%-os volt a visszaesés, viszont a japán márka az előbbi kategóriában érintett, a teljes autópiaci tortát, pedig a két kategóiában együttesen szokták vizsgálni.
Bár a magyar személygépjármű-piac hatalmas - közel 60%-os - visszaesést produkált 2009-ben, úgy tűnik, a vásárlók mindezek ellenére is leginkább a Suzuki gépkocsikat részesítették előnyben az év során, ahogyan ezt a márka regisztrált értékesítési számai is jelzik, összesen 8112 Magyarországon eladott autóval. Ezek közül a legnépszerűbbek a Magyar Suzuki által Esztergomban gyártott, belföldi piacra szánt modellek: 2209 eladott Splash, 3084 SX4 és 2480 Swift. A Magyar Suzukinál készült autók mellett természetesen Japánból érkező modelleket is értékesítettek a hazai piacon, éves szinten összesen 339 darabot, közöttük Grand Vitarákat és Jimnyket is.
A magyar vásárlók hűségének köszönhetően, akik a "Mi autónk" szlogen alapján a Suzukikat valóban sajátjuknak tekintik - ezt az értékesítési adatok is alátámasztják -, a márka immár 13 éve töretlen sikerrel őrzi piacvezető helyét.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az összes Magyarországon értékesített Swift, SX4, Splash modell a Magyar Suzuki Zrt. gyártósoráról gördült le (kivéve az importált SX4 sedan modelleket), ahol a 2009-es évben több mint 180 ezer gépkocsi készült a hazai és az európai exportpiacokra.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.