Nem zárnak jó évet az idén az autókereskedések, és csalódniuk kell azoknak a kereskedőknek, akik a karácsonyi vásárlási láz fellendítő hatásában reménykedtek.
Nem rohamozták meg a szalonokat a karácsonyi szezonban az autóvásárlók. Még mindig az év végi utolsó két hónap a legerősebb az autóétkesítésben, ám míg korábban az egész éves forgalom 25-30%-át adták el ebben az időszakban, addig idén ez az arány csupán 20% - írja a Napi Gazdaság.
Az autómárkák közül az egyik legnagyobb visszaesés a Suzukinál várható, a márkánál a tavalyi decemberi eladásokhoz képest ebben a hónapban 60%-os zuhanást várnak. Az autógyártók és kereskedők a korábbiakhoz képest szerényebb akciókkal próbálják megfogni a vásárlókat. Az engedmények az alacsonyabb kategóriákban tipikusan félmillió és egymillió forint között alakulnak, de sláger kedvezmény a 0%-os thm is.
A Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetségének (Gémosz) elnöke, Gablini Gábor szerint a nagy akciók ideje már elmúlt, ugyanis az olcsóbb készletek már elfogytak a kereskedésekből. Emellett a fogyasztók sem reagálnak úgy a nagyobb leárazásokra, mint tették korábban, a keresletet a kivárás jellemzi. A most lezajló folyamat segíti a piac konszolidációját - tette hozzá a Gémosz elnöke.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.