Az eladási statisztikák nem csak hazánkban, hanem az egész kontinensen, sőt a tengerentúlon is lehangolóak. A gazdasági válság és a bizonytalan jövő miatt egyre kevesebben szánják rá magukat az autóvásárlásra, az emberek örülnek, ha megmarad a munkahelyük. A Chrysler vad akciózásba kezdett a pangó amerikai piacon és az elmúlt hónapban autónként átlagosan 5 566 dollár (1,37 millió forint) kedvezményt adtak a vásárlóknak.
Az előző év azonos időszakához képest 44 %-kal csökkentek a gyártó eladásai, ami önmagában katasztrofálisnak mondható, de ha figyelembe vesszük, hogy a versenytársak még nagyobbat buktak, akkor megállapítható, hogy nőtt a Chrysler piaci részesedése. Februárban sikerült megelőzni a szintén eladási gondokkal küzdő Fordot, a siker részben a kedvezményeknek tulajdonítható.
Az akciózás nem egyedülálló a piacon, az iparági átlag autónként 2914 dollár (717 ezer forint) volt februárban. A kedvezményeken túl a kedvező finanszírozási ajánlatokat is figyelembe véve számos új autó vételára 20 ezer dollár (4,92 millió forint) alatt maradt. Az amerikai gyártók magasabb összegű engedményeket adnak, mint a japán versenytársak, de magasabb előállítási költségek mellett is dolgoznak.
A januári statisztikák még 55 %-os visszaesést mutattak, amihez képest a februári 44 % jelentős előrelépésnek tekinthető. Ha még jobban visszamegyünk az időben, akkor megállapíthatjuk, hogy a kedvezményeket a legjobb években is hasonlóan kezelték. 2004-ben az átlagos kedvezmény 2 459 dollár (605 ezer forint) volt és abban az évben is a Chrysler adta a legnagyobb engedményt, autónként 3 850 dollárt (947 ezer forintot).
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.