A Toyota tengeren túli képviselői bejelentették, hogy várhatóan októberben piacra dobják saját hitelkártyájukat. Az új Toyota-kártyával pontokat gyűjthetnek a felhasználók, melyekért kedvező ellenszolgáltatásokat nyújt majd a gyártó. A kártyatulajdonosok alkatrészek vásárlásakor, szervizeléskor, vagy új autó vásárlása esetén válthatják majd be pontjaikat.
A japán autógyár nem első alkalommal lép a hitelkártyák piacára, három éve már bevezették a Lexus hitelkártyát is. A kibocsátás óta eltelt időszakban körülbelül 50 ezer kártya talált gazdára, melyeken mintegy 11 millió pontot gyűjtöttek az autósok.
Eddig 21 ezren éltek a kedvezményekkel és a pontok 40 %-át már felhasználták valamilyen célra. A legnépszerűbb a szervizköltségek csökkentése volt, csak minden huszadik felhasználó fordította egy új autó vételárának csökkentésére a pontjait.
A Toyota a piaci igények alapján körülbelül 140 ezer kártya kibocsátására számít az első évben és további bővülést várnak az azt követő években. Bár a jelenlegi hitelpiaci körülmények aggodalomra adnak okot, a gyártó mégis a kártya bevezetése mellett döntött.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.