Közzétette a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete az első negyedéves újautó értékesítési adatokat. Nagy volt a várakozás, mert az időszakos jelentések gyengébb januárról és erősödő februárról számoltak be. A márciusi adatok összesítése után megállapítható, hogy az összes eladás meghaladja a 40 ezret, mindössze 4,08 %-kal (1730 db) kevesebb autó talált gazdára az első negyedévben, mint egy évvel korábban.

Suzuki Swift


Fiat 500-as
A Volkswagen, a Toyota és a Chevrolet értékesítési adatai nagyságrendileg megegyeznek a 2007-es számokkal, a Chevrolet mindössze kilenc autóval adott el többet, mint egy évvel ezelőtt.

Mazda 3-as
A statisztika szerint összesen 40 673 újautót értékesítettek az első negyedévben a gyártók, ez 4,08 %-os csökkenést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Ford Transit
A legnépszerűbb márkák a Ford, a Volkswagen és a Fiat, az első tíz helyezett közül a legnagyobb volumen-növekedést a Toyota, a Peugeot és a Nissan produkálta.

Érdekesség hogy a top 10 közül 12,93 %-kal az első helyezett Fordnál mérhető az eladások tekintetében a legnagyobb visszaesés, a Renault és a Citroen közel azonos számban, az Opel alig két tucattal több járművet adott el, mint az előző évben.

Indulhat a tippelés meddig bírja a Petőfi híd: a felújítás tervezésének megpályáztatására sincs pénz
Budapest vezetése egyelőre nem tudja megkezdeni a súlyosan korrodálódott Petőfi híd felújítását.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


