Dübörög az il Ferro botrány, a cég telefonjai elnémultak, a rendőrség nyomoz, de nem kecsegtet a vizsgálat gyors és eredményes lezárásával. Pertársaság alakul, aki egyébként matricáz is, valamint az Interneten is osztják az észt a póruljárt ügyfeleknek.
Csaknem ezren jelentkeztek eddig abba a pertársaságba, amely az Il Ferro károsultjait szeretné egybegyűjteni. A társaság létrehozását az autóreklámos cég korábbi alvállalkozója, Kajtár András kezdeményezte. Többek között az ő vállalkozása végezte az autók matricázását. Az Il Ferro azonban neki sem fizetett, a tartozás összege meghaladja az ötmillió forintot. Magyar Hírlap információi szerint, a bajba jutottak jogi képviselője még nem kezdeményezte a bírósági eljárás elindítását, mert megvárják a rendőrségi vizsgálat eredményét.
Kajtár András a pertársaság megalakítása mellett egyébként egy új vállalkozást is alapított CARamell néven, amely szintén matricázással foglalkozik. A cég azonban nem kér az ügyfelektől regisztrációs díjat, nem is közvetít vásárlók és autókereskedések között. A reklámokért cserébe az autósoknak járó összeg változó. Például a motorháztető felmatricázásáért tízezer forintot fizetnek havonta, a tetőreklámért szintén ennyit, a teljes felmatricázásért pedig külön megegyezés alapján döntenek az összegről, az árak ugyanis a gépjármű reklámfelületének nagyságától is függenek. Az üzletkötés feltétele az autó tisztán tartása és napi harminc kilométer megtétele. A matricák állapotát és a megtett távolságot havonta egyszer ellenőrzik a cég munkatársai. S. Szilárd Ákos, a CARamell marketing-igazgatója elmondta, hogy jelenleg mintegy négyszáz ügyfelük van, akik közül sokan korábban az Il Ferróval kötöttek szerződést. Az ő autóikra most a CARamell nevet ragasztják fel. Az elképzelések szerint egy hónap múlva már a céges hirdetők reklámjai is megjelennek a járműveken S
Az Il Ferro ügyfeleinek segítséget kínál egy internetes blog is, a Dr. Ferro. Ezen a fórumon ingyenes jogi tanácsadást kaphatnak az érintettek, valamint elolvashatják a botránnyal kapcsolatos cikkek gyűjteményét is, amelyekhez ők maguk is hozzászólhatnak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.