Nem sokkal azt követően, hogy összeállításunkban lerántottuk a leplet a reklám fejében ingyen autó típusú konstrukciókról, a Magyar Lízingszövetség autós szekciójának tagjai is figyelmeztetik az ügyfeleket: csak akkor menjenek bele ezekbe a konstrukciókba, amennyiben akkor is tudják vállalni a havi törlesztést, ha a hirdetésszervező cég esetleg nem szerez reklámot az autóra.
A figyelmeztetés azt követően érkezett, hogy a szövetség képviselői találkoztak az Il Ferro Kft. ügyvezetőjével, aki elmondta, hogy jelenleg mintegy 6,000 gépjárműre szóló szerződéssel rendelkeznek, melyből 1,200-1,300 a finanszírozott kocsi.
Az ügyfelek felé teljesített havi kifizetések összesen 280 millió forintot tesznek ki, mely kiadással szemben áll a hirdetők által befizetett díj, az ügyfelek regisztrációs díja és az autókereskedőktől kapott jutalék.
A Napi úgy tudja, számos autóreklámos céggel megállapodó kereskedő figyelmezteti az autóvásárlót, hogy ne szóljon a finanszírozónak a reklámszerződésről, többen ugyanis ilyen esetekben az ügyfél minősítésétől függetlenül elzárkóznak a hitelnyújtástól.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.