Az online kötések átlagdíja a tavalyi szint közelében, 32-33 ezer forint között alakul.
12 milliárd forintot tettünk félre nyugdíjbiztosítási termékekkel az év első felében, ami megközelíti az előző, teljes éves befizetéseket - írja a Világgazdaság.
12 milliárd forintnyi díjbevételt produkáltak az adókedvezmény mellett kínált nyugdíjbiztosításokból a hazai biztosítók az első fél évben, így már csaknem sikerült hozniuk a tavalyi, teljes évi, 12,7 milliárdos mennyiséget - derül ki a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) adataiból. A magyarok 62 százaléka egyébként az öt legnagyobb biztosító egyikét választja. Az első félév adatai alapján a Generali a piacvezető, 14,78 százalékos, díjbevétel szerinti piaci részesedéssel, míg rögtön a nyomában van az NN 14,25 százalékkal. Őket sorrendben az Allianz, az Aegon és az Uniqa követte.
A rendszeres díjfizetés miatt egyébként ez a szám várhatóan a második félévben meg fog ugarani és később is növekedés várható ebben a magtakarítási kategóriában.
Küszöbön a totális nyugdíjkáosz: nincs tovább, végre kell hajtani a krízis-protokollt Magyarországon
Ha Magyarországon sokáig halogatjuk a reformot, az egyébként is fejnehéz állami nyugdíjrendszer finanszírozása egyre súlyosabb terhet fog jelenteni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.