Az IOM Nemzetközi Migrációs Szervezet legfrissebb kampányában a tudatos vásárlásra szeretné felhívni az emberek figyelmét, hiszen talán kevesen tudják, hogy az olcsó termékeknek sajnos az emberkereskedelem az ára.
A tegnap Genfben bemutatott IOM kampány célja, hogy felismerjük, az emberkereskedelem fő mozgatórugója az olcsó termékek iránti kereslet, vagyis ha nem csak a termék ára alapján döntenénk vásárláskor, hanem kicsit a dolgok mögé néznénk, talán kevesebben esnének áldozatul - véli William Lacy Swing, az IOM igazgatója.
Az elmúlt öt évben főleg a mezőgazdaság, illetve az építőipar volt az emberkereskedelem melegágya, vagyis itt megtermelt profit egy részének az illegálisan olcsó munkaerő az ára.
A kampánnyal tehát azt üzenik a világnak, hogy mi magunk is tehetünk ez ellen, egyszerűen azzal, hogy nem vesszük meg a gyanúsan olcsó termékeket. Becslések szerint ugyanis a kényszermunkások, illetve szexuális rabszolgaságba taszítottak száma meghaladja a 12 milliót a világban, akiket főleg a fejletlen világból érkező bevándorlók közül szednek össze.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.