Jelentős költségekkel jár a hazai bankok számára az utóbbi időszakban tapasztalható arculatváltási láz. A pénzintézetek számára a kapcsolódó költségek nem tartoznak a publikus kategóriába, így az is meglepő, hogy az OTP Bank annyit azért elárult, a számla nem éri el a milliárdos nagyságrendet - írja a Világgazdaság.
Az utóbbi másfél év során összesen 5 bank döntött úgy, hogy módosít arculatán, logóján, esetleg nevén is, a változások így összesen több mint 700 bankfiókot érintenek. A trend jelentőségéről sokat elárul, hogy a váltók közül 4 mérlegfőösszeg szerint a hét legnagyobb szereplő közé tartozik.
Emlékezhetünk, hogy 2005 nyarán a K&H kezdte a rebranding-et, amikor felvette az anyabankéhoz hasonló logót és elindította a mesés kampányt. A folyamatból később a Budapest Bank és az MKB Bank sem maradt ki, a HVB pedig látványosan UniCredit-re változtatta nevét.
Az OTP látványos imázs-frissítésének középpontjában a csoport multinacionális jellege és dinamikus bővülése áll, mely környezetben hangsúlyozni kell a legfontosabb értéket, a bizalmat és egységes márkastratégiát kell alkotni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.