Havonta 5-8 millió forintot bukott Klapka György az egy éve, 300 milliós tőkével megnyitott gyémántüzletével, melyet elsősorban a vevők pénztelenségének és az arany drágulásának tulajdonít az üzletember.
Klapka elmondása szerint az időzáras páncélszekrény, a kamerarendszer és a védelmi berendezés majdnem százmillióba került, míg az induló árukészlet 200 milliós volt. A gyémánttól, a briliánson át a drágakövekig mindenféle ékkővel díszített ékszert lehetett kapni az üzletben - írja a Népszabadság.
A probléma akkor kezdődött, amikor hirtelen gyors drágulásnak indult az arany, hiszen Klapka szerint hazánkba elsősorban a vékony pénztárcájú turisták járnak.
Az üzlet a havi rezsit sem termelte ki, előfordult hogy 4 hét alatt 5-8 milliós veszteséget hozott a bolt. Klapka szerint a piacon jelenleg pangás van, érezhető hogy a kisember egyre kevésbé fektet ékszerekbe.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


