A Pénzcentrum Nagy Utazáskutatása 2024
A Pénzcentrum széles olvasóbázisára támaszkodva rendszeresen végez nagymintás felméréseket: vizsgálataink számos gazdasági szektort lefednek, így rendszeresen mérjük a közvéleményt a pénzügyek, a humán erőforrás, az energiapiac, az infokommunikáció és a szolgáltatáspiacok területén. Kutatásainkkal arra törekszünk, hogy a lakosság számára átfogó és objektív tájékoztatást nyújtsunk. Legutóbb a magyarok utazási szokásait mértük fel, több héten keresztül érkeztek a válaszok az általunk feltett 15 kérdésre, összesen 11 180 darab. Habár a felmérésünk nem reprezentatív, mégis valós képet kaphattunk a magyarok terveiről szokásairól, költéseiről utazásaik során.
Tavaly is elvégeztük a kutatás, így lehetőségünk van összehasonlítani a válaszokat, megfigyelni a változásokat. A tavaly évet leginkább az infláció rengette meg, 2023. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 20,1%-kal haladták meg az egy évvel korábbit, ez mostanra, azaz 2024 júniusára 3,7 %-ra szelídült.
- Így szakadt ketté Magyarország: Budapest dőzsöl, Szabolcsban alig telik nyaralásra
- Rideg valóság: egyre kevesebb pénzből nyaral az átlagmagyar, ennyit szánnak rá a családok idén
- Óriási pénzt bukhat, aki itt nyaral 2024-ben: sokan nem készülnek rá, pedig beüthet a krach
- Kiderült, tényleg csak az árak miatt választják a magyarok Horvátországot 2024-ben?
Az önkiszolgáló kasszák fogyasztói megítélése Magyarországon
A magyarok döntő többsége használja az önkiszolgáló kasszákat, a legtöbben a gyorsaság miatt választják a...
A szülők véleménye a mobilok iskolai betiltásáról 2024
A diákok és szülők véleménye megoszlik az új szabályozással kapcsolatban. Egyes diákok úgy érzik, hogy...
A kereskedelmi márkás termékek megítélése Magyarországon 2024-ben
Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát...
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.