Gyengült a forint a főbb devizákkal szemben csütörtökön kora estére a bankközi devizapiacon reggelhez képest.
Egy friss kutatás szerint egyre népszerűbb a marketinges szakma, aminek oka az, hogy egy rugalmas, kreatív munkával könnyedén jól lehet keresni. A területhez pedig számos különálló munkakör kapcsolódik, a hirdetéskezelőtől a szövegíróig. Most pedig végre azt is megtudtuk, hogy mennyit is keres egy marketinges.
A marketing ágazat a mai napig is bizonyos értelemben megosztó területnek számít, pedig egyre nagyobb szükség a marketinges szakemberekre: a cégek számára mérettől függetlenül fontos, hogy folyamatosan kommunikáljanak, jelen legyenek az online térben. Munkavállalói oldalról pedig az egyik legrugalmasabb, legsokszínűbb területről beszélünk.
A marketing izgalmas, kreatív és színes szakma, pontosabban szakmák gyűjteménye, hiszen széles a paletta: aki jól fogalmaz, szövegíróként helyezkedhet el, míg a kiváló szervezőkészséggel ellátott jelentkezők ügyfélmenedzserként, a vizuális tartalmak iránt fogékony emberek pedig videósként, grafikusként találhatják meg a hivatásukat
– mondta el Dallos Zoltán, a DLX MEDIA vezetője.
Milyen marketinges munkakörökbe jelentkeznek a legtöbben?
A nem reprezentatív kutatásból kiderült, hogy a legkeresettebb munkakör a szakmán belül a kreatív tartalmakat előállító szövegíróé. Nem sokkal marad el mögötte az ügyfél- vagy projektmenedzser, aki jellemzően az ügyfelekkel való egyeztetési, kapcsolattartási feladatokat végzi. A rangsorban harmadik pedig a marketing asszisztens, míg ezt a pozíciót a videóvágó, a hirdetéskezelő, valamint a közösségi média menedzser követi.
A szövegíró munkakör legnagyobb vonzereje a rugalmasság: nincs hozzá szükség más eszközre, mint egy laptopra, és a lehető legkönnyebben végezhető távmunkában is. A főállásra jelentkezők átlagos nettó havi bérigénye 285 ezer forint volt.
A főként koordinációval, kapcsolattartással foglalkozó ügyfélmenedzser pozícióba már kifejezetten jó szervezőkészséggel rendelkező embereket keresnek, akiknek jellemzően 10-15 ügyféllel kell tartaniuk a kapcsolatot. A bérigények átlagosan havi nettó 341 ezer forinttól akár 500 ezer forintig is terjedhetnek.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A kutatással, adatgyűjtéssel, dokumentumkezeléssel foglalkozó marketingasszisztensek bérigénye 236 ezer forint volt havonta, ezért cserébe ők leginkább főállást, biztonságot, stabil munkakört kerestek.
Online is számos tanfolyam közül válogathatunk
De vajon mi motiválja igazán a munkavállalókat a fizetésen túl? A DLX Media többek közt ezt a kérdést is feltette annak az 500 főnek, akik 2020 és 2022 között jelentkeztek hozzájuk.
Mint kiderült, a pályázók az anyagiak mellett a jó csapat és a tanulási lehetőségek miatt választanak egy helyet. Fontos szempont volt ugyanakkor a távmunka lehetősége is, ami földrajzi távolságtól független lehetőségeket nyithat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.