Az egyik akadály, ami sokakat visszatart a technológia kipróbálásától, az a félelem, hogy az AI használata a munkájukban nem legitim vagy nem tisztességes.
Összesen 28 szerző kapott 12 millió forint feletti jogdíjat - írja a Blikk az Artisjus közleménye alapján.
Összesen 1 milliárd 796 millió forintot folyósított 7 589 magyar szerzőnek, illetve jogörökösnek az Artisjus Szerzői Jogvédő Iroda 46 456 felvétel után, amelyek rádiókban, illetve tévékben hangzottak fel - írja a lap. A legtöbbször a Dankó Rádión játszottak magyar számokat, összesen 125 356 alkalommal, és a Muzsika TV-n is több mint 80 ezer alkalommal ment magyar szám, de a Petőfi Rádión, illetve az RTL Klubon a reklámbevételek miatt több ezer forintot is érhet egy szerzemény egyszeri felhangzása.
Az Artisjus azt is közölte, hogy összesen 28 szerző kapott 12 millió forint feletti jogdíjat, és 71-en vannak a 6-12 milliós sávban, de nem adhatják ki, ezek név szerint kicsodák. A lap azonban hozzáteszi, hogy az viszont nyilvános, hogy egy-egy számot hányszor játszottak, és úgy tudni, hogy húszezres játszási szám fölött kezdődik az álomfizetés.
E szerint Caramel a Petőfinek köszönheti, hogy belépett a 20 ezresek klubjába, és bár őt Pápai Joci és Rácz Gergő is megelőzte, azt fontos szem előtt tartani, hogy például Caremel totális szerző, azaz a szöveget és a zenét is ő jegyző. Sokat játszották a magyar tévékben és rádiókban Ákos és Demjén Rózsi dalait is. A rádiókban sugárzott hazai felvételek közül az Odaút (Wellhello) és a Csodák (Freddie), valamint a Bolondod voltam (Rácz Gergő és Iv) szólt a legtöbbször 2017-ben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


