Az online kötések átlagdíja a tavalyi szint közelében, 32-33 ezer forint között alakul.
A Nemzeti Adó és Vámhivatal (NAV) munkatársai, a Dél-alföldi régió revizorai folyamatosan figyelik az online felületeken zajló kereskedést, és egyre többször botlanak neten kínált élelmiszerekbe. Az ilyen ellenőrzések többségének bírság a vége - olvasható a NAV honlapján.
Az internet lehetőségeit kihasználva évről évre bővül azoknak a köre, akik saját weboldalon és hirdetési portálokon próbálják termékeiket értékesíteni. Ilyen volt például az a házi füstölt árukat, többek között kolbászt kínáló vállalkozás is, amely az árut postai házhozszállítással hirdette saját webes felületén. Az adóellenőrök próbavásárlásként füstölt kolbászt rendeltek tőle. A csomag megérkezett, azonban nyugtát, számlát nem találtak mellette, pedig a postán, illetve csomagküldő szolgálatokon keresztül történő ékesítéskor is kötelező nyugtát, illetve számlát kiállítani. Amennyiben ez elmarad, a NAV egymillió forintig terjedő mulasztási bírságot is kiszabhat.
Az élelmiszerekkel más probléma is lehet, éppen ezért a kolbász érkezése után a NAV értesítette az illetékes Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóságát, hogy ellenőrizze az élelmiszerek útját és szállítási körülményeit
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.