Negyedmillió forintért vállal egy 25 perces fellépést Pál Dénes, a The Voice nyertese. Ezzel egy csapásra a legdrágább magyarországi előadók közé lépett. A fiatal énekes 10 millió forinttal is gazdagodott, amit a döntő előtt még utazásra kívánt felhasználni. Jobban tenné, ha legalább fél évig kamatoztatná az összeget, amit a legnagyobb bankokban akár 300 ezer forinttal is gyarapíthatna.
Mindössze hét dalból álló, 25 perces repertoárjával 217 ezer forint plusz áfáért vállal fellépéseket a TV2 tehetségkutató műsora, a The Voice újdonsült győztese - írta az Új Ász. Pál Dénes a műsorban elhangzott dalokkal lép fel. Ilyen gázsit csak a legnagyobb előadók kérnek a fellépésekért. Mint azt a Pénzcentrum.hu korábban megírta, a Szinetár Dóra-Bereczky Zoltán páros gázsija közel félmillió forintra rúg, ha azt kettőjük között elosztják, akkor ugyanannyit ér a produkciójuk, mint az új felfedezettnek. A hír24 információi szerint Ákos, Demjén Ferenc, Charlie, Koós János, Pataky Attila, Szikora Robi, Szulák Andrea, Szűcs Judith vagy Zséda produkcióiért kell 200 ezer forintnál többet fizetni.
A Csillag születik legutóbbi szériájának győztese, Mészáros János Elek 180 ezer forintért vállalt haknikat. Hasonló összegű gázsit kért a Megasztár ötödik szériájának győztese, Tolvai Renáta és a második helyezett Kökény Attila. Wolf Kati és Takács Nikolas is 175 ezerért kelnek el, Janicsák Vecának csak 165 ezret kell fizetni.
Pál Dénes a győzelemért 10 millió forintot kapott. A döntő előtti napon még nem tudta, mihez kezdene a nyereménnyel. A TV2 riporterének kérdésére csak annyit mondott, hogy számára nagyon fontos lenne a pihenés, és úgy gondolja, az egész családdal elmennének valahová egy kicsit kikapcsolódni. Addig is, míg a fiatal énekesnek erre nem lesz ideje, érdemes lekötnie a pénzét. A legnagyobb magyar bankokban fél év alatt akár 300 ezer forinttal is gyarapíthatja a tízmilliós nyereményét.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


