Mintegy 160 mrd Ft-nak megfelelő (640 m) euró összeg folyt be tegnap a Richter 25%+1 szavazatot biztosító részvényeire átváltható kötvények értékesítéséből. A bevételek a költségvetés hiányának finanszírozását könnyítik, ugyanakkor magát a hiányt nem mérséklik.
Az ÁPV Rt.-nak az első félévben 80.555 mrd Ft bevétele származott értékesítésből és vagyonhasznosításból. A privatizációs bevételek ebből 80.477 mrd Ft-ot tettek ki. Az ÁPV 21.192 mrd Ft osztalékot kapott, egyéb bevételei 3.3 mrd Ft-ra rúgtak. Az egész évre tervezett bevételek 266 mrd Ft-ot tesznek ki, melyből a privatizációs bevételek 235 mrd Ft-ot képviselnek. A Richter értékesítéstől az ÁPV 120 mrd Ft körüli bevételre számított.
Az első félévi számok és a mostani értékesítés együttesen 204 mrd Ft-nyi bevételt jelentenek, melyhez hozzá kell adni a június 30. óta sikeresen lezárt pályázatokból származó kb. 12.3 mrd Ft-ot. Ez már önmagában a terv túlteljesítését mutatja. Számolni lehet még azzal, hogy az év végéig lezárulhat a Malév, több portfóliókezelő társaság, a Hollóházi Porcelán Rt. értékesítése sikeres ajánlatok esetén.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


