A Capgemini és a Jenewein&Partner tanácsadó cégek közös felmérése szerint Budapest a legvonzóbb célpont a multik számára a szolgáltatások kiszervezésére - idéz a Világgazdaság. Az összehasonlításban 11 ország 28 nagyvárosa szerepelt.
A felmérésben több szempont alapján értékelték az európai nagyvárosokat. Ezek között szerepelt a szakképzett munkaerő elérhetősége, minősége, a nyelvtudás, a foglalkoztatás költségei, a helyben elérhető nemzetközi szolgáltatópartnerek száma, az infrastruktúra minősége, a külföldiek számára nyújtott életkörülmények stb.
Budapest mellett nagyon vonzó minősítést kapott még Prága, Varsó, Krakkó, Poznan és Wroclaw. Nem vonzó Belgrád, Pozsony, Bkarest, Kijev, Odessza.
A magyar városok közül Debrecen, Győr kevésbé vonzónak számít.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


