Kiugróan jó első negyedév az UNION Biztosítónál

Pénzcentrum
2004. április 28. 10:47

Kimagaslóan jó adatokkal zárta 2004 első negyedévét az UNION Biztosító. A díjbevétel közel 1 miliárd forintos növekedéssel 2,25 milliárd forintot tett ki. Mindez közel 126 ezer ügyféltől folyt be, ami a tavalyi első negyedévhez képest kétszer annyi szerződést jelent. A növekedés elsősorban a gépjármű-biztosítási üzletágnak köszönhető, amely ötszörösére növelte a biztosító nem-élet üzletágát.

A 2003-ban lezajlott dinamikus nem-életbiztosítási fejlesztések meghozták a kellő eredményt az UNION számára. 2004 első negyedévét - többek között a gépjármű-biztosítások tavalyi felfuttatásának köszönhetően - kitűnő eredménnyel zárta a társaság.

Az idei első negyedéves díjbevétel közel 1 milliárd forinttal, 73%-kal nőtt a tavalyi év első negyedévéhez képest, és így 2,25 milliárd forintot tett ki. Ez elsősorban a nem-életbiztosítási üzletágnak és azon belül is a gépjármű-biztosításnak köszönhető. A nem-életbiztosítási díjbevétel 470%-kal növekedve 1,37 milliárd forintot tett ki, amelyhez a gépjármű-biztosítások 831 millió forinttal járultak hozzá. Figyelemre méltó a társaság folyamatos díjú szerződéseinek díjbevétel fejlődése, amely 1,95 milliárd forintra 84%-kal nőtt.
Az UNION állománydíja az egy évvel korábbihoz képest szintén jelentősen, 72%-kal 7,47 milliárd forintra gyarapodott. Itt is szembeötlő a nem-életbiztosítási üzletág ugrásszerű fejlődése, hiszen míg a társaság állománydíja az életbiztosítások tekintetében 3,49 milliárd forintos szinten maradt, addig a nem-élet üzleágban több mint ötszörösére, 3,98 milliárd forintra nőtt. Az UNION stratégiai célkitűzése, hogy a társaság portfolióján belül az élet- és a nem-élet üzletág arányát kiegyenlítsék, ami az első negyedév végére sikerült is. A biztosító gépjármű-biztosítási üzletágának állománydíja megközelíti a 3 milliárd forintot.

A legjelentősebb fejlődést az UNION a szerződésszám tekintetében érte el. A közel 126 ezer szerződéssel a társaság több mint a duplájára növelte a szerződésállományát, és ezzel ügyfelei számát. Az első negyedév végére a 126 ezer szerződés több mint felét a gépjármű-biztosítások adták.

HR BLOGGER
vezetoi-coaching  |  2025.04.14 10:36
Nincs érdekesebb - nekem legalábbis - és more consequential a hetekben, de különösen április 2.-a, T...
kovacstunde  |  2025.04.13 09:00
Bűnbakképzésről akkor beszélünk, amikor valaki saját kudarcáért, sikertelenségért, vagy olyan tettéé...
laskainelli  |  2025.04.12 18:26
Van egy nehéz, de sokak számára ismerős állapot: amikor nem vagy igazán boldog a kapcsolatodban, de...
hrdoktor  |  2025.04.09 08:54
Hatással lehet-e a tartós párkapcsolat vagy a házasság a felek egészségi állapotára? Tényleg hosszab...
perfekt  |  2025.04.07 09:47
Bemutatkozik Kovács Zsuzsanna, a Perfekt egyik meghatározó képzési referense, aki nap mint nap segít...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. április 16. szerda
Csongor
16. hét
Április 16.
A hang világnapja
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. április 16. 20:53
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33