13 milliárd forintra növelte adózás előtti eredményét a tavalyi évben az Allianz Hungária. A legnagyobb magyar biztosítótársaság bruttó díjbevétele 10%-kal 156 milliárd forintra emelkedett.
A cég adózott eredménye 10.6 milliárd forint lett, a bevételhez viszonyított kárhányad 78% -ra rúgott.
A társaságot 2003-ban érzékenyen érintette, hogy a kötelező gépjármű-felelőség piacon 96 ezer ügyfelet vesztett, amelyet az Allianz a nem költségarányos árakon tevékenykedő konkurens cégeknek tud be.
Az idei évben az Allianz díjbevétele 10%-kal nőhet az életbiztosítások és 2-3%-kal nem-élet biztosítások területén. Az adózott eredmény csökkenhet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


