A tavalyi évben a kereskedelmi rádiók sikeresen megvívták saját harcukat az ORTT-vel a koncessziós díjak csökkentéséért. Szinte prognosztizálni lehetett, hogy a kereskedelmi televíziók is hasonló igénnyel fognak fellépni. A TV2 az 1.4 mrd Ft-os összegből, az RTL Klub 1.2 mrd Ft-ból kíván faragni. A koncesszióért folyó versenyben 1997-ben természetszerűleg maguk előtt hajtotta fel az árakat a két vezető kereskedelmi csatorna, de most - immár nemzetközi összehasonlítások alapján - a díj csökkentésért küzdenek.
Kolosi Péter, az RTL Klub igazgatója szerint csak Angliában és Finnországban magasabbak a kereskedelmi TV-k koncessziós díjai Európában - írja a Világgazdaság. A koncessziós díj csökkentését a vezető szereplők szerint az is indokolná, hogy a televíziók piaca az elmúlt 6 évben gyökeresen átalakult, lényegesen több szereplő rendelkezik sugárzási engedéllyel. (Az objektivitás kedvéért meg kell jegyeznünk, hogy mindez a televíziós reklámtorta felosztásán egyelőre még optikai nyomokat sem hagy.)

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


