Dél-Koreában is jól cseng a tokaji brand – Ezekkel a magyar borokkal érdemes külpiacra menni
Bíztatóak a kilátások a Magyar Bormarketing Ügynökség szerint.
Bíztatóak a kilátások a Magyar Bormarketing Ügynökség szerint.
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.
Cikksorozatunkban három klasszikus borvidékhez ajánlunk programokat.
Cikksorozatunkban három klasszikus borvidékhez ajánlunk programokat.
Cikksorozatunk második részében a Bikavér és a Csillag hazájába látogatunk.
Cikksorozatunk első részében Baranya legendás vörösboros vidékére látogatunk.
Hogyan látja pályáját és milyen szellemiséggel tekint a borászatra? Erről mesélt a HelloVidéknek Csetvei Krisztina, a Csetvei Pincészet megálmodója és tulajdonosa.
Hogyan látja pályáját és milyen szellemiséggel tekint a borászatra? Erről mesélt a HelloVidéknek Csetvei Krisztina, a Csetvei Pincészet megálmodója és tulajdonosa.
Milyen támogatásokat kapott az ágazat? Mennyi bort iszik az átlag magyar? Melyek a kedvenc fajták hazánkban? Ennek jártunk most utána cikkünkben.
December 10-én idén negyedik alkalommal ünnepli az egész világ nemzetünk unikális borkincsét: a Tokaji Aszút. Az aszú a királyok bora, a borok királya, de vajon ezt mások is így gondolják a nagyvilágban?
A Pannon Borrégió pincészetei szerint elengedhetetlen lenne az áremelés. Ugyanakkor nehezíti a helyzetüket, hogy világviszonylatban is borpiaci válság van. Milyen lesz a 2021-es évjárat Villányban és Szekszárdon? Ennek is utánajártunk.
A könnyed stílusú filmek célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat.
A karácsonyi menü finomságait a hozzájuk illő nemes nedűkkel lehet igazán méltóképpen megkoronázni, ezért most összegyűjtöttük, milyen borok illenek az egyes fogásokhoz.
Manapság többen vásárolnak bort a szemükre hagyatkozva, mint valaha, háttérbe szorítva olyan szempontokat, mint a szőlőfajta vagy a pincészet. Most olyan magyar borcímkéket mutatunk, amik különlegességükkel kitűnnek a piacon.
A Szent Donát pincészet főborászával, Kovács Tamással beszélgettünk arról, hogyan írja át a klímaváltozás a hazai borászatot, mennyire kell megdolgozni magyarként, ha a külföldi értékesítés a cél, és arról is, miért nem reális az állami bormarketing sikere.