A magyar lízingpiac egyes szegmensei még rejtenek magukban növekedési, terjeszkedési lehetőséget. Finanszírozási igény jelentkezik, de kevés a szolgáltató a luxuscikkek (autó, hajó, repülő) piacán is, ahová a Hypo Alpe-Adria Leasing Zrt. lépett be a közelmúltban - írja a Napi.
Kiss Zoltán, a Hypo Alpe-Adria Leasing Zrt. vezérigazgatója szerint a magyar lízingpiac első ránézésre telítettnek tűnhet, de van lehetőség a piac bizonyos szegmenseiben. A gépjármű-finanszírozás visszaszorulása miatt egyre több lízingcég próbál a gép- és berendezés-üzletág felé nyitni. Komoly átalakulás egyelőre nem várható ezen a piacon, megmarad a banki háttérrel rendelkező, de hazánkban legfeljebb vállalati finanszírozásban jelen lévő lízingcégek előnye.
A magyar piacon ezen kívül még számos terület akad, ahol igény jelentkezik a finanszírozásra, de még kevés a szolgáltató. Így például a Hypo Alpe-Adria Leasing ma már meghatározó szereplő a hajó, repülő és egyéb nagy értékű luxustermékek finanszírozásának piacán. A cég a tulajdonosok révén kiemelkedő kapcsolatokkal rendelkezik, így akár már a beszerzéssel kapcsolatban is segítséget tud nyújtani ügyfeleinek. A kockázatot mérsékli, hogy a globális gyártókkal az anyacég áll szoros kapcsolatban, így a visszavett eszközök két héten belül továbbértékesíthetők.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.