10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
Szerbiában a termékek és szolgáltatások árai idén októberben 15 százalékkal voltak magasabbak, mint tavaly ugyanebben az időszakban - írja a Köztársasági Statisztikai Intézet adatai alapján a Szabad Magyar Szó.
Szerbiában, amely energiahordozó-beszerzési szempontból nagyon hasonló helyzetben van, mint Magyarország, 15 százalékos volt az infláció októberben, szemben a magyarországi 21,1 százalékkal. A legnagyobb pénzromlás a vendéglátás területén volt. Szerbiában a termékek és szolgáltatások árai októberben 15 százalékkal voltak magasabbak, mint tavaly ugyanebben az időszakban – idézte a vajdasági Szabad Magyar Szó a Köztársasági Statisztikai Intézet. A szeptemberi árakhoz viszonyítva átlagosan 1,9 százalékkal nőttek az árak, tavaly decemberhez viszonyítva pedig 13,5 százalékkal.
Az egy hónappal ezelőtti árakhoz viszonyítva megdrágultak az éttermi és szállodai szolgáltatások (4,1 százalékkal), az élelmiszer és alkoholmentes italok (3,5 százalékkal), a ruha és lábbeli (2,2 százalékkal), a háztartási berendezések (1,7 százalékkal), a rezsiköltségek (1,5 százalékkal), az oktatás (1,3 százalékkal), a közlekedés (0,6) százalékkal. A többi termék és szolgáltatás a statisztikai intézet szerint elenyésző százalékban drágult meg.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.