Egy korábbi kutatás szerint a megkérdezettek 61 százaléka gondolta úgy, hogy életbiztosítással (is) rendelkeznie kell annak, aki felkészültnek szeretné érezni magát.
Egy Duna-parti irodaház négy szintjén két egynapos sebészeti műtővel, 14 ággyal és 25 rendelővel nyílik meg a tavaly beharangozott új magyarországi magánklinika első fázisa. Bazsó Péter főigazgató az Indexnek azt mondta: a rendelők megnyitásához már 60 orvossal szerződtek, további hússzal még tárgyalnak. Már sikerült hazacsábítani két magyar orvost is külföldről.
A kilátás lenyűgöző lesz az új magánkórházban: hét emelet magasságból a Dunát, a Gellért-hegyet vagy a Budai Várat lehet majd nézegetni. Ez most már több mint egy látványterv: már a rendelők falát is kifestették és a műszereket is elkezdték beszerelni abba a Duna-parti irodaházban, ahol a nyáron megnyílhatnak az ország legnagyobb magánkórházának szakrendelői.
Ez lesz a tavaly szeptemberben beharangozott Duna Medical Center első fázisa. A befektetők a Nemzeti Színház közelében lévő irodaház épületében négy emeletet béreltek ki a járóbeteg rendelőknek. A tervek szerint később, két irodaházzal odébb, egy jelenleg félbehagyott betonszerkezetbe egy 150 ágyas kórházat is kialakítanak majd. Az irodaház szintjeinek magánklinikává alakítása 800 millió forintba került, a műszerek beszerzése 1,2 milliárd forintos beruházásból valósul meg.
A Duna Medical Center elsősorban a magyar betegekre épít, de az üzleti tervben fontos szerepet szánnak a külföldi betegek ellátásának is. Ennek ösztönzésére az intézmény kapcsolatokat épít egészségügyi turizmussal foglalkozó cégekkel. A Duna Medical Center az egyre hosszabbá váló európai várólistákból is profitálhat: az Egyesült Királyság állami biztosítója például a szükséges beavatkozásokat más uniós országokban is megfinanszírozza, ha azokat megfelelő színvonalon végzik el. Ezeket a műtéteket a magyar magánklinika az ottani biztosítási összegnél alacsonyabb áron is el tudná végezni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


