Újult erővel tarolja le Magyarországot az osztrák boltlánc: retteghet a JYSK és az IKEA?
Az XXXLutz Lakberendezési Kft. beolvadt az MMXH Lakberendezési Kft-be, így már egyesült erővel próbálhatják lenyomni a JYSK-öt. Tavaly csak egy hajszálon múlt.
Az XXXLutz Lakberendezési Kft. beolvadt az MMXH Lakberendezési Kft-be, így már egyesült erővel próbálhatják lenyomni a JYSK-öt. Tavaly csak egy hajszálon múlt.
A Pénzcentrum most annak járt utána, hogy hol, mennyiért tudjuk mással összeszereltetni bútorainkat. Azaz megéri-e fizetnünk azért, hogy nem nekünk kell szenvednünk a szereléssel.
Mélyreható átszervezést hajtanak végre, a cég 40 áruházából 23-at bezárnának, 3500 alkalmazottból 1900-at elbocsátanak.
A koronavírus járvány alatt számos változás lépett életbe, melyek hatására dinamikus fejlődés alakult ki a bútoráruházak piacán.
Míg a magyar vásárlók továbbra is szeretik az IKEÁ-zós hétvégi programokat, az online értékesítés egyre nagyobb mértékben járul hozzá a vásárlók és a piaci pozíció megtartásához.
Egy kisgyermekeknek gyártott ivópohárral van gond, az egyik bútoráruházba kell visszavinni.
Ma már nem csak az otthonunk, gyakran a munkahelyünk is a lakás.
Gyerekeknek szánt terméket hívott vissza az XXXLutz Lakberendezési Kft. Ha ilyet vettél semmiképpen se használd, kifejezetten káros lehet az egészségre!
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
A rokonszenves karakterekkel sikeresen szólítják meg a vásárlókat
Bár dolgozói létszámban egyelőre az IKEA vezet, az átlagfizetés két bútorláncnál is magasabb lehet.
A piros székes áruház nettó árbevétele a belföldi értékesítést illetően jelentősen csökkent, 12,4 százalékkal esett vissza.
Mutatjuk, mit javasolnak az XXXLutz szakértői.
Nem csitul a lakásfelújítási kedv - tapasztalják az XXXLutz lakberendezési láncnál.
Többet költünk meglepetésekre.
A legnagyobb bútoráruházak egy kéz alatt egyesülnek, új vezetőt kaptak, így most az XXXLutz és a Mömax is egy vezetőség alá került.
Sokan keresik ilyenkor a lakberendezési termékeket is.
A pandémiás helyzet pozitív hatásaként az elmúlt egy évben megnövekedett a kereslet lakberendezési termékek iránt, de azért vannak problémák is.
Ausztriából hódította meg a világot a bútorlánc: akcióval ünnepelnek.
Erre érdemes figyelni.