A Lidl, Aldi csodafegyverével tarolna le mindent a MediaMarkt: retteghet az Alza, Euronics?
Október 30-án tartott sajtóbeszélgetést a MediaMarkt: sajátmárkás műszaki cikkek, felújított mobilok.
Október 30-án tartott sajtóbeszélgetést a MediaMarkt: sajátmárkás műszaki cikkek, felújított mobilok.
Bődületesen sokat lehet úgy spórolni, hogyha valaki egy diszkont sajátmárkás termékeit részesíti előnyben a márkázottakkal szemben.
Noha a kerek nem alternatívája a szögletesnek, de azért van bőven helyettesítő termék még a piacon, így nem maradunk háztartási kekesz nélkül!
Tesztelték a Lidl jégkásakészítő gépét. A 27. heti akciós újságban kínált Silvercrest háztartási kisgépet 11 111 forintért lehet most beszerezni.
Vasárnap zárul a 2024-es foci Eb, megnéztük, a hazai boltok milyen akciókkal készülnek az Európa-bajnokság döntőjére.
Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is.
A tavalyi adatok alapján a sörfogyasztás a volumen helyett a minőség felé mozdult el – ezt állítják az egyik hipermarketlánc szakértői.
Neked mi a véleményed a boltok sajátmárkás termékeiről? Minőségben, illetve ár-érték arányban jobbak vagy rosszabbak, mint a klasszikus gyártói márkás termékek?
Az elmúlt két év során jelentősen megnőtt a saját márkás termékek népszerűsége, mivel a vásárlók a magasabb megélhetési költségek miatt olcsóbb alternatívák felé fordultak.
Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
A sajátmárkás termékek részaránya a magyar boltokban évről évre növekszik. Egyre többen keresik ezeket a termékeket.
Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Bár ezek az üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a változtatásokkal több helyet biztosítottak saját márkás termékeiknek.
Az infláció következtében 2022-ben a szaloncukor-kereslet visszaesett, vannak azonban töretlenül nagy kedvencnek számító termékek.
Több mint 2500 fős vakteszt hozott meglepő eredményt. Nem véletlen, hogy a sajátmárkás termékek ennyire nagy népszerűségnek örvendenek Magyarországon.
Meglepő dologra lett figyelmes egy vásárló a Lidl tejtermékeinél. Ezért is nagyon fontos megnézni az élelmiszerek címkéin az apróbetűket is.
A kiskereskedelmi láncok beszámolói szerint megélénkült a kereslet az olcsó sajátmárkás termékek iránt.
A diszkontok uralma Magyarországon is egyértelmű, a két nagy lánc, azaz Aldi és a Lidl (nyomukban pedig a Penny is) egyre inkább uralják az FMCG szektort.