Ezért sújtja halmozottan Magyarországot az autóipar válsága: nem lesz gyors feltámadás?
Mi lesz a dolgozókkal?
Mi lesz a dolgozókkal?
Hol lesz ennek a vége?
Nemrég még ők voltak a boltok sztárjai: mi lett velük?
Két régi/új retro márka jelent meg az elmúlt hetekben a magyar piacon. A Senior és a Méta valaha a TV Torna hivatalos sportruházat-szállítója volt, termékeiket leginkább a Skála Coop boltokban lehetett megvásárolni. Újjáélesztői szándéka szerint a fiatalok mellett a szabadidőruhákban felnövő, idősebb korosztály is vevő lesz az ötletre.
Húsz évvel a KGST felbomlása és a Vasfüggöny lehullása után is tovább élnek az egykori szocialista országok legendás márkái. Igaz, csak hatalmas erőfeszítéssel, vagy egy még hatalmasabb külföldi befektető segítségével képesek talpon maradni az egyre gyorsuló fogyasztási versenyben.
Magyarország az utolsó előtti a 2004. május elsején csatlakozott tíz új EU-tagállam exportpiacának bővülését jellemző statisztikában. A lista első helyén Szlovákia áll.
2006 a csomagokról és azok még nem érezhető, de várható hatásairól szólt: gázár-mizéria, támogatásigénylési láz, jelentős áremelkedéstől való félelem, szépen kikerekedő kamatok, bedőlő hitelek. De azt, hogy a rémképekből mi valósul meg és hogyan érinti ez a lakosságot, csak most fogjuk látni. A Magyar Lízingszövetséget és a Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetségét kérdeztük arról, hogy véleményük szerint hogyan érintik majd a most életbe lépő változások az autópiacot.