Sokezer magyar időst érint ez a KRESZ-változás: itt a szigorítás, bukhatják a jogsijukat?
A statisztikák alapján azt nem lehet kijelenteni, hogy az idős sofőrök több balesetet okoznának.
A statisztikák alapján azt nem lehet kijelenteni, hogy az idős sofőrök több balesetet okoznának.
A kgfb-vel rendelkező magyarok csaknem háromnegyede akkor is biztosítást vált, ha évente néhány ezer forintot megspórolhat.
Egy év alatt nagyon megdrágultak a kötelező biztosítások, a díjemelkedés mértéke nem csoda, igyekeznek a biztosítók az adók miatti eredménycsökkenéseket kompenzálni.
A jegybank 2021-től negyedévente teszi közzé a kgfb díjak és károk alakulását bemutató indexét.
Az első félévben a kötelező biztosítások átlagdíjának 1 százalékos emelkedése - lényegében stagnálása - mellett a szerződések száma 19 százalékkal nőtt éves szinten az egyik legnagyobb alkuszcégnél.
Ezekkel a járművekkel is könnyen lehet akár milliós károkat is okozni, ezért sem árt a biztosítás.
Várhatóan drágulni fognak a bérelhető elektromos rollerek, hiszen elérik azt a súlyhatárt, amivel már beleesnek a biztosítani való járművek körébe.
Bővül azon járművek köre, amelyekre kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást kell kötni.
A szökőév miatt idén nem március 1., hanem február 29. éjfél a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) befizetésének határideje.
Csak a teljeskörű casco segíthet azokon, akik árterületen hagyják az autójukat, s az áradó víz súlyos kárt tesz benne.
Számíthat a biztosító segítségére az, akinek ónos eső következtében keletkezik kár az autójában, lakásában?
Egy friss összeállításból kiderül, hogy a legnépszerűbb márkák esetében mennyi a kötelező biztosítás éves díja.
A „kampányos” személyautók esetében az átlagdíj valamivel több mint 32 ezer forint volt, ami éves szinten 15 százalékos emelkedést jelent,
Magyarországon folyamatosan nő a forgalomba helyezett járművek száma, ami elsősorban a személyautók bővülésének köszönhető.
Több mint 80 ezer kötelező biztosítást cserélhetnek le az év végi kampányban a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége szerint.
Nőtt az újonnan megkötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások száma a Netrisknél. Az idei harmadik negyedévben közel 127 ezer szerződést kötöttek az autósok.
Nyílik az olló a vidéki és a fővárosi autósok közt.
A biztosítási kötelezettség ezentúl lényegében a gépjármű bármely használatára ki fog terjedni.
Az idén alig több mint 50 ezer forint volt az elektromos személygépkocsik átlagos éves kötelező felelősségbiztosítási (kgfb) átlagdíja.
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (kgfb) átlagdíja március elején 52 322 forintot tett ki, szemben az egy évvel korábbi 48 088 forinttal.