Műsorvezető, videószerkesztő kollégát keres a Pénzcentrum
A Pénzcentrum vlogja, a CashTag új műsorvezető, videószerkesztő kollégáját keresi.
A Pénzcentrum vlogja, a CashTag új műsorvezető, videószerkesztő kollégáját keresi.
A Portfolio Retail Day 2025 konferenciájának III. szekciójának egyik panelbeszélgetésében az influenszer marketing szerepéről beszélgettek a szakértők.
Skiba Noémi új ruhamárkája, az Aimee, komoly vitákat váltott ki a közösségi médiában.
A márkák egyre több címkét használnak, hogy minél több szegmenst megszólítsanak, közben a közösségi média lehetővé teszi, hogy az emberek megosszák vásárlási szokásaikat.
Egyre elterjedtebb Magyarországon is, hogy influenszerekkel, youtuberekkel reklámoznak terméket gyorséttermek is.
Nem hiszed el milyen termék érkezik hétfőn a Lidl polcaira! Ezért sorok fogank állni a boltban.
A festői szépségű vermonti kisváros, Pomfret lakói sikeresen vették fel a harcot a tömeges turizmus ellen.
Csúcstermék érkezett a Lidl kínálatába, ezúttal most a fiatalok rohanhatják le a boltokat. Megnéztük, hogy mikor startol az akció és számíthatunk a rohamra.
Szinte észrevétlenül sokasodnak a hazai piacon a különböző hírességek, influencerek, celebek üdítőitalai. Jó üzlet lehet vagy hamarosan kipukkan az a bizonyos lufi?
Továbbra is alacsony a koronavírus örökítőanyagának koncentrációja a szennyvízben.
Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját, Sparkly néven. A termék júniustól lesz kapható.
A közösségi média influenszerek által létrehozott márkák egyre inkább meghódítják a szupermarketek polcait. A divatok azonban gyorsan változnak: mutatjuk, mi jöhet még a Prime után.
Szép pénzt keres a közösségi médiás reklámokon PSG Ogli. A Kőgazdag fiatalok szereplője ugyanakkor azt pontosan nem akarta elárulni, miből is vannak a milliói.
Schumacher Vanda elárulta: nem azért nem mutatja meg a családját, mert rosszban vannak, hanem mert így óvja őket.
Egyetlen posztjából annyit keres, hogy ki tudja fizetni az Andrássyn az albérletet - mondta Schumacher Vanda.
Milyen szabályoknak kell megfelelniük az influencereknek, magyarul véleményvezéreknek?
Az ex-atya szerint a bukásról és zsákutcákról ugyanolyan fontos beszélni, mint a sikerekről.
1-2 millió forintot simán elszór egy hónapban Psg Ogli és Pumped Gabo, legalábbis erről beszéltek egy podcastban, amikor arról kérdezték őket, mennyit költenek.
Mások mellett Molnár Anikónak és a VV több szereplőjének is tételesen adóznia kell a bevételek után, vállalkozóként vagy adószámos magánszemélyként.
Vannak olyan magyar videósok, akik egy-egy szponzorált tartalomért súlyos milliókat kérnek - mesélte interjúnkban Horváth András, aki azt is elárulta, mennyit keres a YouTube-on.