8500 fős gigagyárat indít a Hyundai: hatalmas lépés, nem volt még ilyen a régióban
A Hyundai Motor Group dél-koreai autógyártó két évvel az építkezés elindítása után megkezdte az elektromos járművek gyártását.
A Hyundai Motor Group dél-koreai autógyártó két évvel az építkezés elindítása után megkezdte az elektromos járművek gyártását.
A Hyundai és a General Motors (GM) stratégiai együttműködés jelentett be csütörtökön.
Megérkezett a ráncfelvarrott Hyundai Tucson: a márka slágerautója külsőre csak finomításokat kapott, a beltere viszont teljesen átalakult - nem kárára.
Ízig-vérig családi elektromos élményautót készített a Hyundai, igen immár ilyen kategória is létezik. Az Ioniq 5N nem kérdez, csak üt: 600+ lóereje nagyon nem játék!
Mától Magyarországon is elérhető a Hyundai futurisztikus kisbusza, a STARIA. Mutatjuk az árlistát!
Friss 10-es toplistánkon több változás is történt a februári rangsorhoz képest. Több helyen is áremelést eszközöltek az importőrök - főleg a frissítésen átesett modellek esetében.
Megerősítette a Samsung SDI, hogy megszületett a döntés a harmadik gödi üzem megépítéséről.
3,3 százalékkal kevesebb autó állt forgalomba januárban Magyarországon, mint egy évvel korábban. A friss adatok szerint 2018 óta ez volt a leggyengébb januári hónap.
A divattal szembemenve nem egy SUV most a Hyundai csúcsterméke, hanem egy elektromos sedan: alaposan leteszteltük az Ioniq 6-ot.
A vörös-tengeri helyzet sok esetben bekavarhat: több hazai importőr is arról számolt be, hogy az alternatív útvonalak miatt hosszabbodhat a várakozás egy-egy modell esetében.
Valamelyest átalakult a legolcsóbb Magyarországon kapható új autók toplistája, de a dobogón változás nem történt.
Hosszú úton is teszteltük a Hyundai Kona új generációját. Vannak idegesítő extrák, de ez nem a Hyundai hibája, ők csak a kötelező uniós előírások alapján cselekedtek.
Több autó állt forgalomba Magyarországon októberben, mint egy évvel korábban - március óta nem volt erre példa.
Komoly akcióverseny kerekedik a magyar autópiacon, több százezres engedményekkel igyekeznek vásárlókat vonzani a kereskedők.
Folytatódik a csökkenés a magyar autópiacon, de a komolyabb mélyrepülés még várat magára a forgalomba helyezési adatok tekintetében.
Széteső, eltörő futóműalkatrészek, meghibásodó hajtáslánc, rendellenesen működő légzsákok miatt rendel vissza járműveket javításra.
Számos márkánál komoly árvágásba kezdtek: a Peugeot és a Citroën is több helyet javított az olcsósági versenyben, de a Hyundai is akcióba lendült.
4 millió forint alatt még mindig lehetetlen új autót vásárolni Magyarországon, a legfapadosabb, legolcsóbb modell is jóval többe kerül ennél.
A körkérdésünkre válaszoló márkaképviseletek többsége arról beszélt, hogy manapság a népszerű modelleket akár 2-3 hónapos határidővel is le tudják szállítani.
Magyarország kedvenc autója 2022-ben a Suzuki S-Cross volt, de mint az összesítésekből kiderült, Európában igencsak más a helyzet.