A hűvösebb őszi időjárás beköszöntével tagadhatatlanul megváltoztak az útviszonyok is, amelyek komoly kihívás elé állítják még a tapasztalt sofőröket is.
A dél-koreai Hyundai és Kia célja, hogy 2025-ben 7,39 millió járművet értékesítsenek, 2%-os növekedést elérve, miután 2024-ben csökkentek az eladásaik. A gyártók a lassuló gazdaság és a politikai bizonytalanságok közepette próbálnak új stratégiákat kidolgozni a kereslet élénkítésére.
A dél-koreai Hyundai Motor Co és a Kia célja, hogy 2025-ben 2%-os növekedést érjen el globális eladásaikban, így összesen 7,39 millió járművet értékesítenek, miután 2024-ben csökkentek az eladások és nem teljesítették céljaikat. A két autógyártó, amelyek együtt a harmadik helyen állnak a globális autóeladások rangsorában, 7,23 millió járművet adtak el 2024-ben, ami 1%-os csökkenést jelent 2023-hoz képest, mivel az erős amerikai eladások nem tudták ellensúlyozni az Európában és hazai piacon tapasztalt gyenge keresletet - írja a Reuters.
A két autógyártó a lassuló gazdaságra és az Egyesült Államokban és Dél-Koreában fennálló politikai bizonytalanságokra készül, amelyek csökkenthetik a keresletet. Dél-Koreában a fogyasztói hangulat decemberben a legnagyobb mértékben csökkent 2020 óta, miután Yoon Su Yeol elnök kijelentette a hadiállapotot és megkezdődött a leváltása. Az Egyesült Államokban az elnök-öngyilkos Donald Trump 10%-os vámot helyezett kilátásba a behozott árukra.
A Hyundai Motor tavaly elkezdte egy új gyárának működtetését az amerikai Georgia államban, hogy járműveit jogosulttá tegye Biden adminisztrációja adókedvezményeire, amelyeket Trump megfenyegetett, hogy eltöröl. Az autógyártók nem részletezték, hogyan tervezik elérni eladási céljaikat, és a Hanwha Investment & Securities elemzője, Kim Sung-rae szerint a cél elérése kihívásos lehet, figyelembe véve az európai és a feltörekvő piacok makrogazdasági bizonytalanságait. A Hyundai és a Kia egyre erősebb versenytársaikkal, a japán Honda és Nissan cégekkel is szembesülnek, amelyek tárgyalásokat folytatnak a világ harmadik legnagyobb autóipari csoportjának létrehozásáról 2026-ra.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
-
Béren felüli juttatások 2025: így változhat a cafeteria
A Multi-Pay szakértői szerint a vállalatok jelentős része nem tudja hatékonyan működtetni a béren felüli juttatások rendszerét.
-
Folytatódhat a "magyar invázió" Lengyelországban?
2025-ben is folytatja magyarországi kampányát a Lengyel Idegenforgalmi Szervezet.