Kiderült a kőgazdag Ecom Testvérek féltve őrzött titka: üzleti virtuózok vagy hatalmas kamu?
Tovább nyomoztunk az Ecom Testvérek ügyében, akik több százezer forintért hirdetik a szinte biztos meggazdagodást jelentő tanfolyamukat.
Tovább nyomoztunk az Ecom Testvérek ügyében, akik több százezer forintért hirdetik a szinte biztos meggazdagodást jelentő tanfolyamukat.
Készlethiánytól fél-e a Lidl vagy épp versenyelőnyt kovácsol magának? A Lidl marketingesei „megtrollkodták” a hatósági árszabályozást?
Nem, nem a Nintendo részvényekre gondolunk.
Tavaly májusban indította útjára Fejér megye közgyűlése a Fejér Termék Programot. Rövid idő alatt nagyon sikeres lett. Az azóta négy alkalommal megrendezett Megyekorzón és legutóbb a székesfehérvári adventi vásáron is beigazolódott, hogy a térség kézművesei, termelői piacképes, kapós holmikat, finom élelmiszereket készítenek. A megye lakossága pedig egyre inkább megismeri és megkedveli a "Fejér termék" márkát.
"Élmény veled" szlogennel január 20-án hivatalosan is elindította a Magyar Turizmus Zrt. a Fesztiválok évét.
Olyan megoldásokat mutatunk, amelyekkel szinte bárki kereshet egy kis mellékest, csak a teste kell hozzá. Természetesen nem illegális dolgokról van szó, és nem is kaphatunk érte milliókat -sokkal inkább ötletet adunk azoknak, akiknek minden forint számít.
Nemrég történt egy kisebb affér netügyileg, állítólag fiatal demokarata hackerek törtek fel MSZP-s honlapot. Megvan a magyar politikatörténet első internetes botránya. A még mindig gyér magyarországi internetfelhasználás mellett azért kezd gyökeret ereszteni a netpolitizálás. A miniszterelnök úr hideg téli estéken már blogozik is. De hadilábon állnak-e a pártok saját házuk táján? Berakták-e az