Tovább nyomoztunk az Ecom Testvérek ügyében, akik több százezer forintért hirdetik a szinte biztos meggazdagodást jelentő tanfolyamukat.
"Élmény veled" szlogennel január 20-án hivatalosan is elindította a Magyar Turizmus Zrt. a Fesztiválok évét.
A társaság évek óta tematizálja marketingkommunikációját, a zöld turizmus, a vizek és a kultúra fókuszba állítása után az idén a fesztiváloké lesz a főszerep - természetesen a Pécs Kulturális Főváros rendezvények kiemelt figyelmet kapnak. A társaság az egyes fesztiválokról tematizáltan ad majd információkat, vagyis például a fiataloknak szóló zenei fesztiválok - függetlenül attól, hogy azt ki szervezi - is egy közös kiajánlóban szerepelnek, a zöldfesztiválok pedig - ilyen volt a Hegyalja Fesztivál is tavaly - külön jelölést kapnak.
A szokásos nyomtatott és outdoor-kampányok mellett továbbra is alkalmazza majd a társaság a gerillamarketing eszközeit, nagyobb hangsúlyt fektetnek az online és a mobiltelefon-kampányokra.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.