4 helyen hoznak létre különleges parkolókat Budapesten: ilyan autókkal lehet ezeket befoglalni
Budapest Főváros Önkormányzata 4 forgalmas közlekedési csomópontban elektromos töltőkkel felszerelt úgynevezett e-Mobilitási pontokat hozott létre.
Budapest Főváros Önkormányzata 4 forgalmas közlekedési csomópontban elektromos töltőkkel felszerelt úgynevezett e-Mobilitási pontokat hozott létre.
Az e-roller óriási üzlet az üzemeltető cégnek, eközben nagy problémát okoz a városi közlekedésben, szennyező és nehezen szabályozható.
Nagyon sok időszaki leállás lesz a K&H szolgáltatásaiban már a jövő hét elejétől, itt a lista, hogy pontosan mikor.
Már sokkal több magántulajdonú roller van az utakon, mint amennyit kölcsönzéssel használunk.
Komoly gazdasági lehetőség rejlik ebben.
Változnak az utazási szokásaink.
Az e-autók teljesen felforgatják a budapesti lakáspiacot.
Felejtsd el a Teslát, az e-autó nem csak a gazdagok kiváltsága!
Néhány helyen már most is kérnek pénzt az elektromos autók töltéséért.
Látványosan nőhet az alternatív üzemanyagot használó járművek száma.
Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés.
Egy friss, "Merre tart az elektromos autók piaca?" című tanulmánya szerint 2023-ra az elektromos járművek futásteljesítménye éves szinten eléri a hagyományos hajtásúak jelenlegi futásteljesítményét. A realista forgatókönyv szerint 52 000, többségében hibrid, kisebb részben tisztán hálózatról tölthető gépjármű lehet ekkor Magyarországon. Megfelelő szabályozási rendszerrel, infrastruktúrával és támogatásokkal pedig - melyeket például a közelmúltban első olvasatban elfogadott EU-s irányelv is ösztönöz - a járművek száma ennek akár két és félszeresére is ugorhat. A tanulmány rámutat: az elektromos közlekedés elterjedése csökkenti a légszennyezést és a városi zajt, és hosszú távon segíthet az áramfogyasztás ingadozásának kiegyenlítésében.
Önkormányzati döntésre Palo Alto-ban a jövőben csak olyan házat lehet építeni, amely elektromos-töltőpont előkészítéssel rendelkezik.