Így tarolta le 20 év alatt Magyarországot a Lidl: fapados diszkontból lettek a boltok királyai
Idén 20 éves a Lidl Magyarországon, ennek alkalmából november 15-én tartott sajtóeseményt a boltlánc, amin a Pénzcentrum is részt vett.
Idén 20 éves a Lidl Magyarországon, ennek alkalmából november 15-én tartott sajtóeseményt a boltlánc, amin a Pénzcentrum is részt vett.
Leállt a Lidl kedvezményeket, kuponokat érvényesítő szervere, egyelőre nem tudni mikor áll helyre a dolog.
Több mint 10 ezer válaszadó szerint a sajátmárkás termékek ma már nem csupán olcsóbb alternatívát jelentenek a fogyasztók számára, hanem sok esetben minőségi választást is.
Kivonja ruházati termékeinek gyártását Mianmarból a Lidl. Korábban már több világcég is kivonult az országból az emberi jogi visszásságok és a katonai junta embertelenségei miatt.
Jóval drágábban árul a Lidl Magyarországon egy air fryert, mint más, tőlünk nyugatabbra lévő országokban.
Meglepő dologra lett figyelmes egy vásárló a Lidl tejtermékeinél. Ezért is nagyon fontos megnézni az élelmiszerek címkéin az apróbetűket is.
A kiskereskedelmi láncok beszámolói szerint megélénkült a kereslet az olcsó sajátmárkás termékek iránt.
Bár az utóbbi időben az albán pékségek és a kézműves sütödék viaskodása állt a híradások fókuszában, egyre inkább érdemes a kiskereskedelmi láncok pékáruval kapcsolatos tevékenységét is figyelemmel kísérni.
Miközben a pékáru-hírek az albán pékségekről, és a velük versenyző, sokszor méregdrága kézműves sütödékről szólnak, addig kiosztották az Év Pékáru Kiskereskedője díjat.
Már nem csak kacsingat az AI, vagyis a mesterséges intelligencia (magyarul MI) felé a Magyarországon is jelen lévő német diszkonthálózat, a Lidl.
November 16-án indítja a karácsonyi ünnepekre specializált akciókat a Lidl Magyarországon, köztük egy olyan különlegességgel, amit eddig nem árult a diszkontlánc.
Megvan a pontos dátum, november 16-tól árulja a Lidl a karácsony slágerajándékát, a fa játékkonyhát - értesült a Pénzcentrum. Mutatjuk az akciós árat is.
A diszkontok uralma Magyarországon is egyértelmű, a két nagy lánc, azaz Aldi és a Lidl (nyomukban pedig a Penny is) egyre inkább uralják az FMCG szektort.
Míg Magyarországon néhány tucatra rúg a sörválaszték az ALDI diszkontokban, addig Németországban közel 300 terméket számlál a szortiment.
A legtöbb áruházlánc törekszik arra, hogy minél nagyobb arányban tartson magyar termékeket, akadnak szép számmal külföldről érkező áruk is az élelmiszerboltok polcain.
A marketingesek többnyire hétpecsétes titokként kezelik, mi alapján rendeznek be egy üzlethelyiséget. A Pénzcentrum megszerezte a Lidl magyar diszkontjainak térképét.
Nem várt különösebben sok ideig az Aldi, október utolsó előtt hétvégéjén már bőven lehet majd karácsonyi díszeket, dekorokat vásárolni a diszkontban.
Az áruházlánc július 1-jétől – az árstoposként és a kötelező akciósként kínált termékeken túl - több mint 100 termékének mérsékli fogyasztói árait.
A június 1-től érvényes kötelező akció kapcsán számos termékkategóriában csökkent árat az üzletlánc.
A Lidl a magyar borágazat bel- és külpiaci értékesítéséhez tavaly 14,2 milliárd forinttal járult hozzá.