Az emelkedő árak miatt a svájci vásárlók egyre inkább a nagyobb szupermarketeket vagy a határon túli vásárlást választják.

Őrület, milyen sörkínálat van ezekben az ALDI diszkontokban: közel 300 típus került a polcokra
Míg Magyarországon néhány tucatra rúg a sörválaszték az ALDI diszkontokban, addig Németországban közel 300 terméket számlál a szortiment, köztük neves történelmi sörfőzdék, illetve kézműves gyártók termékeit is.
Mint arról nemrég beszámoltunk, a cseheknél a legmagasabb az egy főre jutó sörfogyasztás, megelőzve az osztrákokat és a litvánokat. Hazánk az összesítés szerint a 21., évente 69 liter sört isznak meg a magyarok fejenként. Riasztó adat azonban, hogy az adatok szerint az elmúlt években csak nem akar megállni az európai sördrágulás. Egyetlen év alatt a lager típusú sörök csaknem 40%-kal kerültek többe az Eurostat adatai szerint. Így igencsak felértékelődik a termékek árazása, amelyben a diszkontok ezúttal is élen járnak sajátmárkás termékeikkel. Nagy kérdés azonban, választék tekintetében mekkora a verseny az egyes országok között.
Nemrég a Redditen panaszkodtak például amerikai vásárlók arról, hogy mennyire szűkös az ALDI diszkontlánc sörkínálata az Egyesült Államokban, szemben a németországi áruházakkal. A mashed.com által közölt írás szerint valóban szembetűnő különbségek mutatkoznak, ugyanis míg a tengerentúli ALDI áruházakban mindössze 11 féle sajátmárkás tétel kapható (ezek különböző hazai és nemzetközi sörfőzdéktől származnak), addig a német ALDI neves történelmi sörfőzdék széles választékával büszkélkedhet.
A cikkben megjegyzik, hogy az ALDI Németország weboldalán a "bier" kifejezésre rákeresve 275 terméket találunk, köztük számos sajátmárkás ALDI-terméket. Tehát a duplikációk, illetve az egyéb sörös termékek ellenére a választék jelentősen nagyobb, mint az amerikai ALDI kínálatában. A Pénzcentrum csekkolta a magyar ALDI-k sörkínálatát is, a diszkontlánc hivatalos weboldalán a „sör” szóra keresve mindössze 7 terméket dobott ki a rendszer, míg az ALDI házhozszállítási szolgáltatását végző ROKSH weboldalán 34 tételből választhatunk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


