Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében.
Őrület, milyen sörkínálat van ezekben az ALDI diszkontokban: közel 300 típus került a polcokra
Míg Magyarországon néhány tucatra rúg a sörválaszték az ALDI diszkontokban, addig Németországban közel 300 terméket számlál a szortiment, köztük neves történelmi sörfőzdék, illetve kézműves gyártók termékeit is.
Mint arról nemrég beszámoltunk, a cseheknél a legmagasabb az egy főre jutó sörfogyasztás, megelőzve az osztrákokat és a litvánokat. Hazánk az összesítés szerint a 21., évente 69 liter sört isznak meg a magyarok fejenként. Riasztó adat azonban, hogy az adatok szerint az elmúlt években csak nem akar megállni az európai sördrágulás. Egyetlen év alatt a lager típusú sörök csaknem 40%-kal kerültek többe az Eurostat adatai szerint. Így igencsak felértékelődik a termékek árazása, amelyben a diszkontok ezúttal is élen járnak sajátmárkás termékeikkel. Nagy kérdés azonban, választék tekintetében mekkora a verseny az egyes országok között.
Nemrég a Redditen panaszkodtak például amerikai vásárlók arról, hogy mennyire szűkös az ALDI diszkontlánc sörkínálata az Egyesült Államokban, szemben a németországi áruházakkal. A mashed.com által közölt írás szerint valóban szembetűnő különbségek mutatkoznak, ugyanis míg a tengerentúli ALDI áruházakban mindössze 11 féle sajátmárkás tétel kapható (ezek különböző hazai és nemzetközi sörfőzdéktől származnak), addig a német ALDI neves történelmi sörfőzdék széles választékával büszkélkedhet.
A cikkben megjegyzik, hogy az ALDI Németország weboldalán a "bier" kifejezésre rákeresve 275 terméket találunk, köztük számos sajátmárkás ALDI-terméket. Tehát a duplikációk, illetve az egyéb sörös termékek ellenére a választék jelentősen nagyobb, mint az amerikai ALDI kínálatában. A Pénzcentrum csekkolta a magyar ALDI-k sörkínálatát is, a diszkontlánc hivatalos weboldalán a „sör” szóra keresve mindössze 7 terméket dobott ki a rendszer, míg az ALDI házhozszállítási szolgáltatását végző ROKSH weboldalán 34 tételből választhatunk.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.