Itt fektetik be a pénzüket az élelmes magyarok: tényleg akkora bomba üzlet?
Hullámzó gazdasági környezete ellenére a magyarországi ingatlanbefektetési piac stabil lehetőségeket kínál
Hullámzó gazdasági környezete ellenére a magyarországi ingatlanbefektetési piac stabil lehetőségeket kínál
Az egyre kevésbé megfizethető lakhatás miatt folyamatosan növekszik a bérlakások népszerűsége, és ez a tendencia várhatóan folytatódik.
Egyre jobban elmosódik az online és az offline vásárlás közötti határvonal, ami állandó fejlődésre ösztönzi az e-kereskedelmet. A régióban pedig 15 százalékkal nőtt a népszerűsége.
Éves összehasonlításban 21 százalékos növekedést a magyarországi ingatlanpiac.
A nyárra várt újranyitás eredményeként a balatoni és borturizmus beindulása jelentős lendületet adhat.
Vajon kijön a matek?
Idén 18 szálloda átadása várható.
Várhatóan 1,5 milliárd euró befektetés érkezik a magyar ingatlanpiacra 2019-ben.
A munkaerő megszerzése és főleg megtartása ma már komoly kihívást jelent minden cég életében. Nem csoda, hogy az irodákat bérbeadó ingatlanos szereplőknek is az egyik legfontosabb feladatais lett az elmúlt években. De mit tehet a munkakörnyezet azért, hogy boldog és elkötelezett dolgozókkal teljen meg az iroda?
Nem vetné el azt a lehetőséget Magyarországon Dr. Páldi Tamás, hogy az építőipari cégek munkaerőhiányát Távol-keletről érkező vendégmunkásokkal orvosoljuk. A TriGranit HR igazgatójával többek között a régiós országok építőiparának, illetve ingatlanpiacának munkaerő-piaci hasonlóságairól; valamint a munkaerő árának emelkedő trendjéről, és a folyamat piaci hatásairól beszélgettünk.
Valójában mire várnak a fiatalok?
Április 17-én vasárnap már újra is nyithattak az üzletek országszerte.
Akad olyan pláza, ahol a 200 üzletből mindössze 4 tarthatna mérete alapján nyitva.
Az online boltok forgalma tavaly már elérte a 217 milliárd forintot.
A magyar vásárlók 40 százaléka 15 percet, 25 százalékuk több mint fél órát is hajlandó autózni.
Az elmúlt évtizedben hazánkba számos lengyel márka érkezett.
Inkább úgy vásárolunk, mint a lengyelek vagy az oroszok: a nagyon olcsót és a nagyon drágát keressük.
A legmagasabb, gyakran az adott környék átlagos tarifájának többszöröse a kis üzletek fajlagos bérleti díja, a trafiknyitási hullám pedig várhatóan még magasabbra emeli a díjakat.
Egységes utcakép hiányában elveszítheti a külföldi érdeklődőket az Andrássy út, az itteni üzletek értéke a 2008 előtti felére zuhant.
Egyelőre le vagyunk maradva a környező országokhoz képest az online kereskedelem területén, már ami a nagy üzletláncok internetes boltjait érinti. Az okok között elsősorban a magyar piac méretét és a gyenge vásárlóerőt találhatjuk, igaz, az üzletláncok készülnek a piacra lépésre. A Tesco például jövőre indítja online boltját Magyarországon.