Összesen három ilyen út van Magyarországon: a legújabbat most adták át, ez bennük a pláne
A kétszer kétsávos kialakítás jelentős közlekedésbiztonsági előrelépés, ezt a baleseti statisztikák csökkenő mutatói is alátámasztják
A kétszer kétsávos kialakítás jelentős közlekedésbiztonsági előrelépés, ezt a baleseti statisztikák csökkenő mutatói is alátámasztják
A magyar autósok 43 százaléka munkába vagy iskolába járásra használja járművét, valamivel több mint ötöde pedig főként a bevásárlásoknál veszi hasznát.
Például aki az EU-n kívülre autózik lízingelt járművel, annak szüksége lesz egy igazolásra arról, hogy jogosan használja a járművet.
A horvát tengerpart magyarok körében is népszerű célpontjai, Prága vagy akár München a magyar férfi autósok több mint negyede számára akár megállás nélkül is elérhetők Budapestről.
Míg a levegő 35-40 fok közötti, az aszfalt akár ennek kétszerese is lehet, ami megváltoztatja a burkolat jellemzőit.
Az új szabályok egyszerűsítik a hivatásos teherautó- és kamionvezetők képzését, gyorsítva a jogosítvány megszerzését.
A Magyar Rendőrség június 17. és 23. között az Európai Közlekedésrendészeti Szervek Hálózata Műveleti Csoportjának (ROADPOL) éves ellenőrzési terve alapján országos akciót tart.
A kezeletlen alvási apnoés betegek 2-3-szor valószínűbben okoznak közlekedési balesetet, mint egészséges társaik.
A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont (KAV) adatai szerint 2021-ben 93 680 személy tett sikeres B kategóriás vizsgát.
Rengetegen félbehagyták a jogosítványszerzést a fiatalok közül, mert arra számítottak, hogy ingyenesen tehetik meg.
Komoly tények derültek ki a fiatalok és az idős sofőrök vezetési tulajdonságairól: utóbbiak ritkábban érintettek közúti balesetekben és kevésbé vádolhatók mondjuk gyorshajtással.
Az Európai Unióban 20 ezer ember hal meg évente az utakon, ezt szeretnék előbb a felére, 2050-re pedig nullára csökkenteni.
Jákob Zoli végre átvehette a közel 200 milliós Ferrari Purosangue luxus városi terepjáróját.
Országosan ellenőrzik az egyenruhások a járművezetőket 2023. december 11. és 17. között.
Az M30-as autópályán történt az igen veszélyes kaland, végül mindenki megúszta baj nélkül.
A Pénzcentrum olvasói lényegében az ADAC álláspontját képviselik: nem lehet kizárólag életkor alapján megállapítani, hogy szigorúbban kell-e vizsgálni a vezetési képességeket.
A német autóklub szerint helytelen az EU-s tervezet, hiszen az idős sofőrök nem okoznak több balesetet, mint a fiatalabbak.
Online kell adminisztrálniuk, és azt is meg kell adni, milyen útvonalon haladnak a tanítványokkal. Sokan a szakmaváltáson gondolkodnak.
Augusztus 24. óta bonyolultabb a vezetésoktatás, ugyanis az oktatók új adminisztrációs kötelezettségeket kaptak a nyakukba.
Az ittas vezetés a leggyakoribb közúti bűncselekmény Magyarországon, a legtöbben ezért ülnek börtönben.