Csaknem 17 Celsius-fokos különbség volt pénteken az ország keleti és nyugati részeinek csúcshőmérséklete között.

Novemberben minden az alkoholfogyasztás és az alkoholmentes napok körül forog: a hideg idő, a rövid nappalok és a szürke hetek fokozottan kockázatos időszakká teszik ezt a hónapot. A Kékpont Alapítvány Száraz November kampánya pont erre reagál, míg mi a Pénzcentrum oldalain már október közepe óta az alkoholmentes életmódra hangolunk. Egy kérdőív segítségével mérjük fel, mit gondolnak az emberek a zéró tolerancia esetleges enyhítéséről. Ha van 5 perced, töltsd ki!
Novemberben minden az alkoholról, illetve az alkohol nélküli napokról szól. Az időjárás mostanra tényleg hidegre fordult, a nappalok egyre rövidebbek, az év egyik legszürkébb hónapjában ezért fokozottan oda kell figyelnünk arra, nehogy megcsússzunk - már ami a fogyasztást illeti.
Erre a fokozott kockázati időszakra (is) reagál a Kékpont Alapítvány Száraz November kampánya, de a Pénzcentrum hasábjain már október közepe ót melegítünk az alkoholmentes hónapra. Még szeptemberben készíttettünk interjút, amelyből kiderült, a fiatalok egyre kevesebbet isznak, októberben jött a nagy port kavart kijelentés Varga Mátétól, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnökségi tagjától, amikor a Tanács jövőbeli borstratégiáját vázolta. Mint elmondta, azt szeretnék, ha a fiatalok több, jó minőségű magyar bolt innának, persze felelősségteljesen. Zacher Gábor, az ismert toxikológus, ezen teljesen kiakadt.
Egy másik kijelentésére is sokan felkapták a fejüket, méghozzá a zéró tolerancia lehetséges módosítására – mint elmondta, ezért a borszakma már régóta lobbizik. Hogy erről mi az emberek véleménye, azt egy kérdőív segítségével igyekszünk felmérni. Ha van 5 perced, és segítenéd a munkánkat, töltsd ki.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


