Lesújtó jelentés: durván visszaesett az életszínvonal, romlott a fogyasztói elégedettség
Romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben egy globális kutatás szerint.
Romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben egy globális kutatás szerint.
A KPMG a kiváló ügyfélélmény elérésének módjait vizsgálta 2021-es kutatásában.
Többet dolgoznak, mint egy átlagos munkavállaló, a munka és magánélet összeegyeztetése is kihívásokkal teli, mégse váltanának vissza alkalmazotti létre a szabadúszók. Ez derült ki többek között egy friss kutatásból, amely az érintettek és a szabadúszást csak tervezők számára is hasznos eredményeket hozott.
Igazából lemaradók a hazai intézetek.
Tízből négy ember változtatott fizetési szokásain.
Nagy változások történtek.
Árakról is vallott a Daikin hazai vezetője.
Elméletből a gyakorlatba.
Erre vártak a magyar diákok.
Az akciók érthetőbbek, mint a pénzügyi konstrukciók.
Éheznek a hitelekre a magyar kisvállalatok.
Pár másodperc is rengeteget számíthat.
Mérgeznek a munkahelyek.
Legalább 100 ezer forintban határozzák meg a bankok a készpénzfelvétel határát.
Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2010. II. félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat.
Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2010. első félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat.
A német tulajdonú Npower lett a legrosszabb energiaszolgáltató a Which-magazin legújabb felmérése szerint. Nálunk ki lesz a legrosszabb? Szavazz!
Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a 2009. második félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait. A számok jól mutatják, hogy sokan még mindig nem hallottak az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekről, ha mégis, akkor sem használják azokat. A Pénzcentrum összeállítása a felmérés végeredményének bemutatását követően az első lépések megkönnyítésében segít az érintetteknek.
Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette az első félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait.
Tovább folytatja Magyarországon egyedülálló kezdeményezését a Raiffeisen Bank kis- és középvállalati (KKV) ügyfelei számára. A pénzintézet azon túl, hogy széles körű szolgáltatást nyújt több mint 40.000 kis- és középvállalkozásnak, a bankok közül az elsők között biztosítja Raiffeisen Üzlettárs szolgáltatásának keretében KKV ügyfeleinek a partnerei által nyújtott szolgáltatásokat jelentős kedvezménnyel. A program célja, hogy a pénzintézet KKV-s ügyfelei számára hatékony megoldásokat kínáljon, illetve a felkínált szolgáltatásokkal költségmegtakarításokat biztosítson számukra.