Egyre több jégeső sújtja Magyarországot, ezért különösen aktuális az új akció, ami csütörtöktől indul.
Legnagyobb nettó ügyfél-nyereséggel az Uniqa jött ki a novemberi kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) kampányból, de a legtöbb új ügyfelet a piacvezető Allianz szerezte - közölte az MTI-vel saját adatainak eredményét a netrisk.hu internetes biztosítási alkusz.
Az Allianz biztosító 71 ezer új ügyfelet szerzett, de 88 ezret el is veszített novemberben. Ezzel szemben az Uniqa 45 ezer új ügyfélhez jutott, de csak 16 ezret veszített. Az Aegon 35 ezer nyereség mellett 25 ezer veszteséget könyvelhetett el. A KÖBE nyeresége és vesztesége is 25-25 ezer ügyfél volt, míg a Posta Biztosító 25 ezer új ügyfél mellett 18 ezret veszített.
Az adatok a netrisk.hu oldalon biztosítót váltó 310 ezer ügyfél jellemzőit tükrözik. Az online alkuszoknál összesen 500 ezer volt a váltások száma, további 30 ezren a biztosítók honlapjain kalkuláltak. A korábbi tendenciák alapján feltételezhető, hogy a hagyományos módon biztosítót váltókkal együtt meglesz idén az egymillió váltó-ügyfél.
Mint ismert, december 1. éjfélig lehetett felmondani a meglévő szerződéseket, de az újak december végéig megköthetők. Így a jelenleg kirajzolódó tendencia kicsit módosulhat, de az internetes alkuszok tapasztalatai szerint a kampány első három napja után már az alapvető tendenciák nem változnak.
Eddig minden évben voltak olyan biztosítók, amelyek előnyben részesítették az új ügyfeleket, ezért ezeknél a régi ügyfelek is felmondtak, majd újra kötötték a szerződésüket, azért, hogy alacsonyabb legyen a kgfb díjuk. Idén a Groupama-Garancia új szerződőinek - ez 7300 volt - 73 százaléka volt ilyen régi-új ügyfél, míg az Allianznál 58 százalék volt az arányuk.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


