A Tesco egy televíziós kampányban ment neki nagy ellenfelének, az Asdának, ám hamar kiderült, hogy állítása nem teljesen valós tényeken alapszik.
Nagy-Britanniában - ahol nem tilos az összehasonlító reklám - a Tesco egy tévéreklámja azt állította, hogy 1,2 millió véletlenszerűen összeállított vásárlói kosara olcsóbb, mint az Asdáé, míg a rivális csak 645 ezer kosárról állíthatja ugyanezt.
Csakhogy a reklámfelügyelet hamar letiltotta a képernyőről az említett műalkotást, mikor kiderült, hogy az említett 1,2 millió kosár helyett mindössze 218 455-öt vizsgált meg az áruházlánc. Ráadásul azt sem tudták bizonyítani, hogy a kosarakban valóban pontosan ugyanolyan termékek voltak megtalálhatóak mindkét üzlet esetében.
Sőt, felmerült a gyanúja annak is, hogy a Tesco saját, akciós termékeit hasonlította össze az Asda "szokásos" áron árusított termékeivel. Bár a Tesco állítása szerint szigorú szabályok szerint jártak el az összehasonlításkor és a kosaraik tartalma reprezentatív volt, a reklámfelügyelet szerint az áruházlánc felrúgta a fogyasztvédelem szabályait, ezért letiltották a reklámot.
Mindeközben az Aldi is támadja a Tescot, mivel szerinte hamis az áruházlánc azon állítása, mely szerint ők lennének Nagy-Britannia legnagyobb leárazói. A Tesco szerint ugyan az állításnak igenis van alapja, a reklámfelügyelet szerint ezt a mondatot sokféleképpen lehet értelmezni, ezért nem állja meg teljességében a helyét.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.