Két Tesco Express áruházat is nyitottak pénteken a fővárosban: III. kerületben a Madzsar u. 9-11. és a XIX. kerületben az Ady Endre út 42-44. szám alatt. Az új formátumú boltok a hipermarketekkel ellentétben jóval kisebb üzlettérrel, ám válogatott árukínálattal és a megszokott minőségű és árú termékekkel várják a vásárlókat.
Július 24-én, pénteken nyitotta meg legújabb Express üzleteit Budapesten a Tesco. Az új formátumú üzletek a fővárosiak számára igyekeznek megfelelő alternatívát kínálni, az által, hogy a vásárlók lakóhelyéhez minél közelebb - akár a belső kerületekben - kerülnek kialakításra. Az áruházlánc célja ezzel, hogy a vásárlói számára minél komfortosabb, és egyúttal még személyesebb bevásárlás-élményt nyújtson.
Mindezek mellett természetesen megőrzik az áruházlánc hipermarketjeiben már megszokott kedvező árakat és minőséget. A kisebb alapterületre való tekintettel a Tesco szelektált árukészletet állított össze, hozzávetőlegesen háromezer árucikk közül válogathat kedvére a vásárló. Mindkét üzlet 6.30-tól 22 óráig tart nyitva. Mától nyitási, valamint hétről-hétre változó akciókkal várja a betérőket.
Természetesen a márkás termékekkel közel azonos színvonalat nyújtó, de jóval kedvezőbb árú saját márkás termékekeit is felvonultatják az Express-ek legújabb tagjai.
"Az év második felében újabb tagokkal bővül majd a budapesti Tesco Express-hálózat, melyek révén a kerületek infrastrukturális fejlesztésein túl igyekszünk hozzájárulni a munkahelyteremtéshez is. Célunk, hogy a helyi lakosok és az áruházlánc termékeit kedvelő vásárlóink számára minél kényelmesebb bevásárlás lehetőségét teremtsük meg" -mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


