Nem jellemző a nyár közepén a magyarországi kiskereskedelemre, hogy zöldség-gyümölcsből importtermékeket forgalmazna.
Gillemot Katalin, az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs vezetője szerint a változó klíma miatt egy-egy szezonális terméknél két-három hét eltérés mutatkozik az érésnél, így előfordul a gyorsabban piacra kerülő magyar terméssel, hogy meg kell küzdenie az importtal.
Ennek ellenére a magyar termékeket részesítik előnyben, ugyanis zöldségben és gyümölcsben a magyar vevő kifejezetten lokálpatrióta - nem mellesleg, gazdaságosabb is magyar termelőtől vásárolni.
Hackl Mónika, a Tesco-Global Áruházak Zrt. szóvivője szerint náluk elsősorban magyar sárgadinnye van, persze az egzotikusabb gyümölcsök rajongóinak mutatóba belistázták az importot is. Görögdinnyéből egy hónapja csak magyar van és az elmúlt időszakban sárgabarackból is csak magyar volt (a szezon előtt volt import is).
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


