Egy korábbi kutatás szerint a megkérdezettek 61 százaléka gondolta úgy, hogy életbiztosítással (is) rendelkeznie kell annak, aki felkészültnek szeretné érezni magát.
Sokan a civil szervezeteknek felajánlható 1 százalék mellett az adójuk további 1 százalékát nem valamelyik egyháznak, hanem - úgynevezett kiemelt költségvetési előirányzatként, a parlagfű elleni harcra adták. A (2009-ben) 177 ezer adózó által összedobott 1,1 milliárd forintot azonban nem csak parlagfű-mentesítésre használta fel a Vidékfejlesztési Minisztérium.
A hvg.hu szerint az 1,1 milliárdból 463 millió maradt "tényleg" parlagfű elleni fellépésre/védekezésre. 642 millió forintot a minisztérium egyszerűen átcsoportosította másra, méghozzá főként az állami létszámleépítések miatti végkielégítésekre.
A számlák alapján a félmilliárdos keret jelentős része többek közt a megyei kormányhivatalok, a hozzájuk tartozó földhivatalok, a növény- és talajvédelmi igazgatóságok, illetve más szakmai szervezetek napi fenntartási költségeire, így a különféle közüzemi számlák fizetésére ment el.
De jutott parlagfű-pénz
- százezres fénycsőcserére
- kazánszerelésre
- szőnyegtisztításra
- egy tetőléc kifizetésére
- drága laptopokra, nyomtatókra
- 78 ezres mobiltelefonokra
- 130 ezres tabletekre
- téli szélvédőmosóra (a parlagfű őszig nő)
- kávéra, ásványvízre, teára, citrompótlóra
- 150 ezer forintos cipőtisztító gépekre is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


