Az utasbiztosítás megkötésének egyik legegyszerűbb módja az SMS-küldés, amit az idén először mindhárom hazai mobilszolgáltatónál meg lehet tenni. A biztosítás mellé jár az úgynevezett assistance extra szolgáltatás, amely az utas anyanyelvén elérhető segélyhívó szám.
Az UNION Biztosító és a Generali Csoporthoz tartozó Európai Utazási Biztosító Zrt. (EUB) dolgozták ki a három telekommunikációs céggel együttműködve az SMS-ben köthető utasbiztosítási szolgáltatásokat.Az SMS-es forma népszerűsége egyszerűségéből fakad: az utasnak csupán az alapadatokat - név, születési év, illetve utazás kezdete és vége - kell SMS-ben elküldenie, majd a megerősítő üzenet jóváhagyása után a szolgáltató megküldi neki az igényelt biztosítás kötvényszámát és a baj esetén hívható asszisztencia segélyhívó számát. Az utasbiztosítás mobiltelefon segítségével akár közvetlenül az utazás előtt is igénybe vehető.
A fizetéssel sem kell külön bajlódni, mivel a biztosítási díj a következő havi mobiltelefon-számlán jelenik meg, hasonlóan például a mobil parkolás költségeihez. A megoldás további előnye az assistance szolgáltatás, hiszen ha probléma adódna, azonnali segítségként, az utas anyanyelvén vehető igénybe. Az assistance orvost küldhet, tolmácsol, ha szükséges, a megfelelő egészségügyi intézményhez irányít, hiszen a szolgáltatást nyújtó nemzetközi hálózatoknak minden országban rendelkeznek helyismerettel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


